Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy:
Rodzaje świadczonych Usług Elektronicznych:
a) Usługa prowadzenia Konta Klienta.
Usługodawca w ramach prowadzenia Konta Klienta świadczy powiązane usługi, takie jak: aktywacja Konta, umożliwienie składania Zamówień przez Konto, udostępnienie historii Zamówień, aktualizacja statusu Zamówień, podgląd transakcji płatniczych, aktualizacja (update), wsparcie techniczne Konta Klienta.
b) Usługa wysyłania Newsletter.
Zasady świadczenia usługi Newsletter zostały zawarte w Regulaminie Newsletter dostępnym pod adresem https://rozetka.pl/ua/pages/regulamin_newsletter/.
c) Usługa zamieszczenia opinii Klientów o Towarach dostępnych w Sklepie Internetowym.
Zasady weryfikacji i zamieszczenia opinii zostały zawarte w Regulaminie Opinii dostępnym pod adresem https://rozetka.pl/pages/kommentarii_otzivy/.
d) Usługa czat ze sklepem online (dalej „Chat”).
Usługa polega na udostępnieniu Klientom komunikatora Chat na stronie www.rozetka.pl, za pomocą którego Klienci mogą komunikować się ze Sprzedawcą w trybie online.
e) Usługa tworzenie list ulubionych Towarów.
f) w przypadku Klientów Aplikacji (możliwość korzystania z określonych Usług Elektronicznych wynika z bieżących funkcjonalności Aplikacji):
- prezentowanie bieżących powiadomień bezpośrednio na ekranie urządzenia mobilnego (powiadomienie „push”).
W celu zapewnienia prawidłowej realizacji Umowy o Świadczenie Usług, Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) podawania w formularzu Rejestracji wyłącznie prawdziwych, aktualnych i pełnych danych Klienta wymaganych przez Usługodawcę. W przypadku skorzystania przez Klienta z nieaktualnych danych w formularzu Zamówienia, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za skutki wskazania nieaktualnych danych,
b) niezwłocznego aktualizowania danych podanych w formularzu Rejestracji lub widocznych na Koncie Klienta,
c) nie dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym treści naruszających prawa osób trzecich, w szczególności majątkowe praw autorskie, prawa własności przemysłowej, oraz dobra osobiste Usługodawcy, osób trzecich oraz innych Klientów Sklepu Internetowego,
d) korzystania z Usług Elektronicznych w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w tym w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i dla Sprzedawcy oraz niezakłócający pracy Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego,
e) nie podejmowania czynności informatycznych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,
f) nie modyfikowania treści zamieszczonych przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego, w Aplikacji lub na Koncie Klienta.
Sprzedawca może umożliwić Klientowi bezpłatne pobranie Aplikacji na urządzenie mobilne Klienta ze sklepów internetowych z aplikacjami mobilnymi, w szczególności:
a) Google Play, dla urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android;
b) Apple App Store, dla urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym iOS.
W celu korzystania z Aplikacji Klient powinien:
a) zapoznać się z niniejszym Regulaminem, Polityką Prywatności dostępną w Aplikacji oraz informacjami o Aplikacji udostępnianymi w ramach sklepów, o których mowa w ust. 15 powyżej i zaakceptować je; oraz
b) pobrać Aplikację ze sklepu, o którym mowa w ust. 15 powyżej; oraz
c) zainstalować Aplikację na urządzeniu mobilnym Klienta, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi po uruchomieniu procesu instalacji lub podawanymi przez sklepy, o których mowa w ust. 15 powyżej.
Klient składa Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez Konto Klienta wypełniając formularz Zamówienia na Stronie Internetowej lub w Aplikacji w następujący sposób, kolejno:
a) Klient dodaje wybrany/e Towar/y do „Koszyka” po czym przechodzi do formularza Zamówienia;
b) Klient posiadający już Konto potwierdza w formularzu Zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. Klient, który po raz pierwszy składa Zamówienie musi samodzielnie wypełnić formularz Zamówienia w zakresie danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. W każdym przypadku podanie nieaktualnych i nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy Sprzedaży;
c) W formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Towar/y, ilość Towaru/ów, miejsce i sposób dostawy Towaru/ów, sposób płatności. Podanie adresu poczty elektronicznej jest opcjonalne. W zależności od wybranego sposobu dostawy Towaru/ów Klient może być poproszony o podanie również następujących danych: adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj). W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP;
d) Klient wybiera jeden z udostępnianych przez Sprzedawcę sposobów dostawy i zapłaty za Towar/y;
e) Klient przesyła Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk „Zamawiam i płacę”). W przypadku Klienta, który nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu;
f) W przypadku, gdy Klient składa Zamówienie w Sklepie Internetowym dostępnym pod adresem www.rozetka.pl (nie w Aplikacji) po raz pierwszy, proszony jest o potwierdzenie numeru telefonu kontaktowego poprzez wpisanie w odpowiednim polu formularza Zamówienia kodu otrzymanego przez Klienta w wiadomości SMS lub poprzez komunikator Viber;
g) W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych dotyczących wybranego Towaru/ów poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z „Koszyka”. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z „Koszyka” z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Towarami;
h) w zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.
Sprzedawca jest uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia Klienta z uzasadnionych przyczyn, w szczególności w sytuacji, gdy:
a) Klient w przeszłości złożył co najmniej dwukrotnie Zamówienie, które nie zostało następnie przez Klienta odebrane bez wskazania przyczyn i bez poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
b) okoliczności związane ze złożonym Zamówieniem wskazują na możliwość oszustwa.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) zwykłym (tradycyjnym) przelewem bankowym,
b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system szybkich płatności,
с) gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze.
Klient powinien dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej z Umowy Sprzedaży w następujących terminach:
a) do 1 godziny – jeśli wybrał formę płatności tradycyjnym przelewem bankowym,
b) do 1 godziny – jeśli wybrał formę płatności kartą płatniczą, przelewem bankowym przez zewnętrzny system szybkich płatności,
c) przy odbiorze Zamówienia – jeśli wybrał zapłatę 1) za pobraniem lub 2) gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze.
Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się dla:
a) Umowy Sprzedaży, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
b) Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części,
c) Umowy Sprzedaży, która polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów,
d) pozostałych Umów Sprzedaży – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów, o których mowa w art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, a w szczególności od umowy:
a) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży i przyjął to do wiadomości,
b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta albo służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
c) o świadczenie usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia usługi dodatkowej, że po spełnieniu tego świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
e) w których Towarem jest rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami,
f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
g) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism,
h) o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta.
Towar jest zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową Sprzedaży pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
Ponadto, Towar aby został uznany za zgodny z Umową Sprzedaży, musi:
a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towar tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
b) być dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać,
c) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy Sprzedaży i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru,
d) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
- przed zawarciem Umowy Sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy Sprzedaży.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży wynikający z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli:
a) zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność;
b) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią (w przypadku Towaru z elementami cyfrowymi).
Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny Towaru albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży,
b) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży,
c) brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową Sprzedaży,
d) brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny Towaru albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania przez Konsumenta ze środków ochrony określonych w ust. 3 powyżej,
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu umowy sprzedaży względem Klientów będących Przedsiębiorcami:
a) Sprzedawca wyłącza niniejszym odpowiedzialność wobec Przedsiębiorcy za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego,
c) nie dotyczy działań lub zaniechań podmiotów trzecich, w tym dostawców, kurierów lub innych za których działania lub zaniechania Sprzedawca nie odpowiada,
d) Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Sprzedaży zawartej przez Przedsiębiorcę tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody, w granicach rzeczywiście poniesionych przez Klienta strat oraz do wysokości Ceny jaką Klient zapłacił za zakup danego Towaru.
BRAK ZGODNOŚCI TREŚCI CYFROWEJ Z UMOWĄ SPRZEDAŻY
Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży, chyba że strony postanowiły inaczej.
Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym nośniku, jeżeli:
a) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowej
lub
b) Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy Sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej miał istotne znaczenia dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
Treść cyfrowa jest zgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową Sprzedaży pozostają w szczególności jej:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
b) przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
Ponadto, Treść cyfrowa, aby mogła zostać uznana za zgodną z Umową Sprzedaży, musi:
a) nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
b) być dostarczana z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
c) być zgodna z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Konsumentowi przez Sprzedawcę przed zawarciem Umowy Sprzedaży;
d) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Treści cyfrowej tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działającego w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba, że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
- przed zawarciem Umowy Sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy Sprzedaży.
Konsument jest informowany o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej z Umową Sprzedaży oraz otrzymuje je przez czas:
a) dostarczania Treści cyfrowej określony w Umowie Sprzedaży, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły,
lub
b) zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj Treści cyfrowej i cel, w jakim jest wykorzystywana, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli Umowa Sprzedaży przewiduje dostarczanie Treści cyfrowej jednorazowo lub częściami.
Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę zgodnie z ust. 33 powyżej, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej z Umową Sprzedaży wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
a) poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
b) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.
Domniemania określone w ust. 38 i 39 powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:
a) środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy Sprzedaży;
b) Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy Sprzedaży o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Treści cyfrowej z Umową Sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy:
a) doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową Sprzedaży jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
b) Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaży;
c) brak zgodności Treści cyfrowej z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do zgodności z Umową Sprzedaży;
d) brak zgodności Treści cyfrowej z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w Rozdziale X ust. 42 i 43 Regulaminu;
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Sprzedawca informuje, że istnieje możliwość skorzystania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności:
a) poprzez dobrowolną mediację, prowadzoną przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały, gdzie rolę mediatora w sporze pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta pełni pracownik w/w inspektoratu (informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl);
b) przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi, działającymi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, w tym np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. (informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl);
c) nadto Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może zwrócić się o pomoc do powiatowego rzecznika konsumentów; powiatowi rzecznicy konsumentów są zlokalizowani przy starostwach powiatowych lub urzędach miasta (w przypadku miast na prawach powiatu), a ich zadaniem jest udzielanie wsparcia merytorycznego, w tym bezpłatnej pomocy prawnej Konsumentom (więcej informacji znajduje się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl)
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do poprzednich regulaminów Sklepu Internetowego skontaktuj się z nami:
a) w formie pisemnej na adres: Rozetka EU Sp. z o.o., Pass 21E, 05-870 Błonie,
b) w formie elektronicznej pod adresem e-mail: [email protected],
lub
c) poprzez czat online dostępny na Stronie Internetowej www.rozetka.pl
Wzór oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
Minimalne wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Aplikacji