Woda toaletowa męska Antonio Banderas King Of Seduction 200 ml (8411061819685)

Dodaj opinię

Kod:  351720114

Woda toaletowa męska Antonio Banderas King Of Seduction 200 ml (8411061819685)

Dodaj opinię

Kod:  351720114

91,00

87,04

Dostępny

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką 86,75

1

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 

Opis

Antonio Banderas King Of Seduction to uwodzicielski zapach dla charyzmatycznych mężczyzn. King of Seduction to wykwintne i harmonijne połączenie świeżości i męskości, które odkrywa przed nami sekrety prawdziwego uwodzenia.

Impreza trwa w najlepsze. Zgromadzili się tu najlepsi... Bogaci, utalentowani i potężni... Wchodzi piękna dziewczyna i skupia na sobie całą uwagę. To ona jest główną nagrodą, najbardziej mile widzianym gościem na przyjęciu. Uwodziciele są gotowi do działania.
Pojawienie się króla - wchodzi i przykuwa wzrok gości przyjęcia - na jego ustach błąka się uśmiech. Gdy przechodzi obok, jego charyzma zwraca na siebie uwagę i sprawia, że ​​człowiek się odwraca – atmosfera natychmiast się zmienia. Każdy chce być blisko niego: jego wyluzowane ruchy, buntownicze usposobienie i optymizm przyciągają. Jest prawdziwym uwodzicielem. Reszta rozumie, że nie ma szans na wygraną w grze uwodzenia.
Zauważa ją. I tu zaczyna się prawdziwa gra.

  • King of Seduction to nowość - nowe spojrzenie na męską charyzmę uosabia prawdziwy uwodziciel.
  • Człowieka, który nie traktuje siebie zbyt poważnie, bo jego doświadczenie pokazuje, że prawdziwa pewność siebie to bycie sobą.
  • Mężczyzna, który nie musi wkładać wysiłku w grę uwodzenia, ponieważ jego zachowanie jest naturalne.
  • Człowiek, który wie, że uwodzenia nie można się nauczyć, jest urodzonym uwodzicielem.
  • Wciągająca gra o uwodzeniu, która zaczyna się od uczuć, a kończy uwodzicielską przygodą...
  • Ich spojrzenia spotykają się w tłumie... To natychmiastowa atrakcja, chwila spisku, niewypowiedziana oferta. Ona się uśmiecha. Czas uciec z imprezy. W mgnieniu oka znikają. Reszta uwodzicieli została z oszołomionymi twarzami. Dokąd biegnie dziewczyna, którą wszyscy chcą?
  • Widzimy ich razem: król i dziewczyna odpływają łodzią motorową, a morska bryza niesie tylko śmiech.
  • Oni zniknęli...
  • Król uwodzenia jest tutaj. Przygotuj się na odkrycie prawdziwego znaczenia uwodzenia. Ciąg dalszy nastąpi…
  • Chwilę uwodzenia rozpoczynają musujące nuty ananasa i zielonego jabłka, które łączą się z soczystą nutą gałki muszkatołowej, nadając zapachowi męskości i magnetyzmu.
  • Morski akord serca zapachu kontynuuje grę uwodzenia, nadając kompozycji charakteru i osobowości.
  • Cytrusowe nuty grejpfruta i bergamotki podkreślają wyjątkową świeżość. Punkt kulminacyjny gry uwodzenia ujawnia się w nutach bazy.
  • Ciepłe i magnetyczne korzenne nuty w połączeniu z kwiatowym bukietem ujawniają nuty drzewne i ambrowe, tworząc nowoczesny kontrast między śmiałością a naturalnością.

Specyfikacja

Objętość
Nuty
  • Nuty głowy: ananas, bergamotka, grejpfrut, melon, zielone jabłko
    Nuta serca: jaśmin, kardamon, nuty morskie, neroli
    Nuta końcowa: ambra, biały cedr, białe piżmo, wetyweria, skóra
Klasa perfum
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

* Produkt tester może znajdować się w innym pudełku niż pokazane na zdjęciu i/lub nie mieć zakrętki jak w produkcie standardowym.