Wciągająca zabawa dla całej rodziny. Inspiracją powstania gry Club 2% było zastosowanie tej samej logiki rozumowania, która jest podstawą zagadki Einsteina. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego to gdzie mieszka? Wybierz kartę z zadaniem z zestawu 84 kart o wzrastającej trudności i wykorzystaj podpowiedzi, żeby ustalić, jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach.
Podpowiedzi są pokazywane w formie prostych symboli, opracowanych specjalnie po to, aby a łatwy sposób rozwijać umiejętności matematycznego myślenia i rozwiązywania problemów, przy czym nie wymagają umiejętności czytania. Korzystanie z podpowiedzi zachęca do rozróżnienia pomiędzy istotnymi, a drugorzędnymi informacjami. Karka po karcie, pracując kreatywnie, stopniowo opanujesz procesy logicznej dedukcji, jednocześnie bawiąc się. Uważasz, że zagadka jest rozwiązana? Rozwiązanie znajdziesz na odwrocie karty: czy wszyscy są na właściwych miejscach?