Serum do twarzy anti-aging Ava Laboratorium Aloe Organic 30 ml (5906323005195)

Dodaj opinię

Kod:  411146022

Serum do twarzy anti-aging Ava Laboratorium Aloe Organic 30 ml (5906323005195)

Dodaj opinię

Kod:  411146022

31,13

Dostępny

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 

Opis

Wyjątkowo aktywna kompozycja ekologicznych składników o szerokim spektrum działania dobrana z myślą o najbardziej wymagających typach skóry. Serum łagodzi podrażnienia już po 2 godzinach od aplikacji, hamuje powstawanie wolnych rodników, głęboko nawilża. Skutecznie walczy z oznakami starzenia skóry poprzez redukcję widoczności zmarszczek oraz stymulację jej naturalnych procesów regeneracyjnych. Działanie odmładzające serum wynika z połączenia organicznych ekstraktów z aloesu, opuncji figowej i zielonej herbaty oraz hydrolatu lawendowego. Żelowa konsystencja pozwala na wchłonięcie się większej ilości substancji aktywnych pozostawiając skórę gładką, jędrną, elastyczną, odświeżoną i nawilżoną.

99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego
20% składników organicznych z plantacji monitorowanych

Naturalny i Organiczny Kosmetyk Certyfikowany przez ECOCERT Greenlife zgodnie ze standardami ECOCERT

Sposób użycia: Nałóż serum jako pierwszy krok przed Kremem na noc lub na dzień z serii ALOE ORGANIC. Okrężnymi ruchami wykonaj masaż. Pozostaw do wchłonięcia. Stosuj w zależności od potrzeb.

Specyfikacja

Objętość
Format
Wiek
Klasa kosmetyków
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.