Zestaw edukacyjny Lisciani Montessori Dotykowy alfabet (8008324086979)

Dodaj opinię

Kod:  418278573

Zestaw edukacyjny Lisciani Montessori Dotykowy alfabet (8008324086979)

Dodaj opinię

Kod:  418278573

35,98

Dostępny

Gwarancja. 14 dni Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 

Opis

Zestaw edukacyjny Lisciani Montessori Dotykowy Alfabet to innowacyjny produkt, który wykorzystuje zasadę Montessori w nauce alfabetu. Ten zestaw został stworzony, aby pomóc dzieciom w nauce liter poprzez sensoryczne doświadczenia.

Wyposażony w interaktywny zestaw kolorowych kart z literami, które reagują na dotyk, ten produkt umożliwia dzieciom eksplorację liter poprzez różnorodne zmysły. Dzieci mogą dotykać, oglądać i słuchać, jak poszczególne litery są wymawiane, co pomaga w utrwalaniu ich kształtów i dźwięków.

Zastosowanie zasad Montessori pozwala dzieciom uczyć się w sposób naturalny i autonomiczny, zachęcając do eksperymentowania i odkrywania. Zestaw ten wspiera rozwój umiejętności językowych poprzez interakcję z materiałami edukacyjnymi, które angażują różne zmysły, co jest kluczowe dla skutecznej nauki w młodym wieku.

Specyfikacja

Wiek
Kolor
  • Wielokolorowy
Wymiary opakowania
  • 19 х 6 х 26 cm
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.