Mata edukacyjna Smily Play Shapes 9 elementów (5905375840020)

Dodaj opinię

Kod:  420218145

Mata edukacyjna Smily Play Shapes 9 elementów (5905375840020)

Dodaj opinię

Kod:  420218145

26,91

Dostępny

Opis

Kolorowa mata piankowa może być używana jako dywanik- podkładka na podłogę oraz jako puzzle do układania.

Jest zrobiona z miękkiej pianki, przyjemnej w dotyku. Może też posłużyć jako podkładka przy innych zabawach czy drzemce. Zabawka uczy: spostrzegawczości, rozpoznawania kolorów i kształtów, budowania figur przestrzennych, zabawy z wyobraźnią.

Pomysły jak można bawić się puzzlami: połącz z dzieckiem wszystkie elementy i opowiedz, co się na nich znajduje. Zbuduj z puzzli figury przestrzenne, np. kostkę lub pudełko i wymyślcie wspólnie, jak można się nimi bawić. Zrób z nich stolik. Jest wiele możliwości zabawy, ogranicza was jedynie wasza wyobraźnia.
Zabawa ta idealnie rozwinie zdolność myślenia logiczno-przestrzennego. Możecie także budować piankowe konstrukcje, sześciany, wieże, czy piramidy. Puzzle są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku. Jedna ze stron posiada interesującą wzorkowaną powierzchnię, druga jest zaś gładka.

Specyfikacja

Wymiary opakowania
  • 32 x 9 x 32 cm
Kolor
  • Wielokolorowy
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.