Gra planszowa Asmodee 3000 Scoundrels karciana z silnym elementem blefu i podstępu, w której gracze tworzą własny silnik gry, aby zdobywać coraz bardziej lukratywne nagrody.
Gracz jest przywódcą frakcji poszukującej technologii pozostawionej przez tajemniczego przybysza o imieniu Podróżnik. Agenci FBI przybędą za kilka dni, więc gracze muszą zebrać jak najwięcej technologii przed ich przybyciem.
Rozgrywka będzie toczyć się przez dwa dni. Każdego dnia gracze zmieniają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Każdy gracz dobiera zakrytą kartę pokera w dowolnym miejscu swojej tabeli liderów. Jeśli gra toczy się w slocie, którego numer nie odpowiada numerowi karty, jest to blef i wiąże się z pewnym ryzykiem. Po zagraniu karty gracz może użyć zdolności, które pasują do numeru slotu (niezależnie od numeru faktycznie zagranej karty).
Następnie należy użyć przezroczystych kart, aby stworzyć unikalnych złoczyńców z własnymi specjalnymi zdolnościami i zatrudnić ich do realizacji swoich planów.
Kiedy podróżnik zniknął, pozostawił po sobie technologiczne cuda. Te cuda są podobno przechowywane w magazynie, jego osobistej posiadłości i tajemniczym laboratorium. Każdy sejf, który gracze mogą ukraść, zapewnia punkty technologii na koniec gry. Na początku gry sejfy są zakryte na planszy, a gracze poznają ich wartość dopiero po ich zbadaniu lub kradzieży.
Pod koniec gry przybywają agenci FBI i konfiskują pozostałe rzeczy podróżnika. Wszelkie sejfy skradzione przez graczy pozostają w ich posiadaniu i mogą pomóc im wygrać grę. Przechwycone żetony i tor reputacji, a także niektóre cechy złoczyńców, również wpływają na ostateczny wynik.
Gracz z najwyższym wynikiem technologicznym wygrywa! Mając do dyspozycji technologię Podróżnika, może on zadecydować o losie Wąwozu Greystone i samego Zachodu.