Sześć małych, kolorowych i czasami szeleszczących grzechotek gotowych jest, by wić się i szeleszczyć przez pustynię — niech wyścig się zacznie!
Małe grzechotniki bardzo chcą oddalić się od siebie, ale także uciec przed surowym skunksikiem Skippy.
W swojej turze rzucasz dwoma kostkami i wybierasz grzechotnika pasującego do jednego z wyników. Zanim przesuniesz grzechotnika, musisz zgadnąć, czy będzie szeleszczył, czy nie. Grzechotniki szeleszczą z jednej strony i są ciche z drugiej.
Jeśli zgadniesz poprawnie, wygrywasz kartę grzechotnika jako nagrodę.
Który grzechotnik ukończy wyścig i dotrze do pustynnego mysza Williego?
Kto najlepiej pilnuje małych grzechotników i zbiera najwięcej kart?
Wygrywa gracz, który ma najwięcej kart i najszybszego grzechotnika.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy