Przez niezliczone wieki miasto Dwarrowdelf służyło krasnoludzkim królom za stolicę. Tam lud Durina rył głęboko w korzeniu góry, poszukując mithrilu, sławnego srebra Morii. Tam budował niezliczone cuda skąpane w blasku kryształowych latarni. Jednak tysiąc lat temu Zguba Durina przegnała krasnoludów z domu ojców. W mieście zaległa ciemność rojna od orków, goblinów i gorszych jeszcze stworów.
Lecz oto zaświtała nadzieja! W Bitwie Pięciu Armii położono trupem tylu orków, że Sale Durina stoją pewnie puste, czekając tylko na śmiałków gotowych zstąpić w czarną podgórską otchłań i objąć je w posiadanie. Zapewne skrzą się od stosów złota i drogich kamieni. Kto wie, może w kopalniach pod Carathrasem wciąż błyskają żyły mithrilu. Przestąp tedy niesławne wrota i ruszaj w podziemne czeluści!
Co znajdziesz w środku?
- Szeroki opis historii miasta i kopalni wraz z kroniką lat.
- Przewodnik po regionach Khazad-dûm i jego okolicach.
- Krasnoludzkich patronów i patronki.
- Mapę podziemi.
- Zasady samotnej wyprawy w czeluści Morii.
- Nową rodzimą kulturę.
- Nowych przeciwników, w tym orków i innych plugastw gnieżdżących się w mroku, a także opis straszliwej potęgi Balroga.
- Specjalne modyfikacje zasad Podróży z Jedynego Pierścienia, stosowane podczas wędrówki przez Morię.
- Pomysły na tematykę kampanii i konkretne na przygody, w tym pogłoski na temat Morii.
- Wskazówki dla Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy, w tym przydatne generatory.
- Opis wyprawy Balina i pomysły, jak wpleść ją w przygody.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy