- Opinia kupującego
Dzień dobry. Otrzymałam zamówienie, ale nie mam paragonu. Proszę nadesłać. Pozdrawiam.
Dzień dobry!
Prosimy o kontakt z infolinią Rozetka pod numerem +48 222 304 444 lub o skorzystanie z linku. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do zapoznania się z centrum pomocy.
Dziękujemy za zgłoszenie!
- Opinia kupującego
Dzień dobry. Kiedy będzie wysłane moje zamówienie? Było napisane że dzisiaj. Pozdrawiam serdecznie.
Jeśli piszą dzisiaj, to znaczy, że dzisiaj:) Można zadzwonić i wyjaśnić, a może na Pani koncie osobistym są informacje jakieś.
- Opinia kupującego
Witam. Dla jakiego kraju jest telefon i czy jest e-Sim? Czy posiada folię fabryczną?
dla rynku Europejskiego, obsługa eSIM jest, wszystko jak musi być
Чому така низька ціна? Телефон був відкритий? ЧИ зданий по гарантії?
ні, він новий
Vitam! Gdzie w zamówieniu mogę poprosić o fakturę VAT?
"Złóż zamówienie" -"Płatność" - "Potrzebujesz faktury do zamowienia?" - "Chcę otrzymać fakturę"
Vitam! Czy jest możliwość sprawdzenia i otwarcia przy odbiorze przesyłką kurierską?
Czy jest możliwość otrzymanie fakture Vat z zwrotem 23%?
Tak, podczas składania zamówienia jest pole, w którym możesz zaznaczyć, że potrzebujesz fakturę VAT.
On nowy ?
Tak.