Pytania kupujących o Smartfon Apple iPhone 14 128GB Blue (MPVN3)

2 opinie Kod:  368661036
Chcesz otrzymać dodatkowe informacje?
  • Daryna Kormiltseva
    Opinia kupującego

    Dzień dobry. Otrzymałam zamówienie, ale nie mam paragonu. Proszę nadesłać. Pozdrawiam.

    • Ekspert Rozetka

      Dzień dobry!
      Prosimy o kontakt z infolinią Rozetka pod numerem +48 222 304 444 lub o skorzystanie z linku. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do zapoznania się z centrum pomocy.
      Dziękujemy za zgłoszenie!

  • Daryna Kormiltseva
    Opinia kupującego

    Dzień dobry. Kiedy będzie wysłane moje zamówienie? Było napisane że dzisiaj. Pozdrawiam serdecznie.

    • Diana Mytsak

      Jeśli piszą dzisiaj, to znaczy, że dzisiaj:) Można zadzwonić i wyjaśnić, a może na Pani koncie osobistym są informacje jakieś.

  • Daryna
    Opinia kupującego

    Witam. Dla jakiego kraju jest telefon i czy jest e-Sim? Czy posiada folię fabryczną?

    • Kateryna Ponomarenko

      dla rynku Europejskiego, obsługa eSIM jest, wszystko jak musi być

  • Anastasiia Yartseva

    Чому така низька ціна? Телефон був відкритий? ЧИ зданий по гарантії?

    • Kateryna Ponomarenko

      ні, він новий

  • Svitlana Baranyk

    Vitam! Gdzie w zamówieniu mogę poprosić o fakturę VAT?

    • Irena Kubik

      "Złóż zamówienie" -"Płatność" - "Potrzebujesz faktury do zamowienia?" - "Chcę otrzymać fakturę"

  • Svitlana Baranyk

    Vitam! Czy jest możliwość sprawdzenia i otwarcia przy odbiorze przesyłką kurierską?

  • Max Drive

    Czy jest możliwość otrzymanie fakture Vat z zwrotem 23%?

    • Irena Kubik

      Tak, podczas składania zamówienia jest pole, w którym możesz zaznaczyć, że potrzebujesz fakturę VAT.

  • Sonia

    On nowy ?

    • Bartek

      Tak.