Gra planszowa Asmodee Harry Potter Wizarding Quiz Electronic (3760145063083)

Dodaj opinię Kod:  434280881

Gra planszowa Asmodee Harry Potter Wizarding Quiz Electronic (3760145063083)

Dodaj opinię Kod:  434280881

Opis

Asmodee Harry Potter Wizarding Quiz Electronic - kto zdobędzie Puchar Domów? Podnieś różdżki, zostałeś przyjęty do Hogwartu! Broń barw swojego domu, odpowiadając na pytania wirtualnego mistrza quizu o uniwersum Harry'ego Pottera i staraj się zdobywać punkty. 1000 pytań i 2 poziomy zaprojektowane, aby sprawdzić Twoją wiedzę - mistrz gry robi wszystko: wyjaśnia zasady, zadaje pytania i prowadzi punktację.

Dom z największą liczbą punktów wygrywa! Kto będzie najlepszym czarodziejem?
- 1000 magicznych pytań! Czy potrafisz odgadnąć, czy są prawdziwe, czy nie?
- Pospiesz się! Miej rację! Tylko najszybszy gracz będzie w stanie zwyciężyć.
- Dwa poziomy zostały specjalnie zaprojektowane, aby sprawdzić Twoją wiedzę w trzech rundach pytań.
- Nie musisz czytać zasad! Wirtualny mistrz gry zajmie się wszystkim: opowie ci o zasadach, zada pytania, a nawet poprowadzi punktację.
- Ekscytująca gra dla wszystkich fanów Harry'ego Pottera.

Specyfikacja

Język
Tematyka
Dodatkowe cechy
  • Czas gry: 15-30 minut
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.