On Air Play Like a Deejay – gra planszowa w języku włoskim autorstwa Asmodée Italia dla 3-8 graczy, średni czas trwania 45 minut, wiek 10+
Na żywo – graj jako DJ: gra towarzyska, w której możesz zostać DJ-em.
Spełnij swoje marzenie o byciu radiem dzięki pierwszej grze planszowej stworzonej we współpracy z RADIO DEEJAY! On Air to ekscytująca gra imprezowa stworzona przez Francesco Lancię, która sprawdza Twoje umiejętności rzucania piosenek, łącząc najświeższe wiadomości i zabawne wiadomości od publiczności z hitami muzycznymi, które przeszły do historii.
Zagraj w grupie i poczuj atmosferę improwizacji jak w studiu radiowym. On Air pozwala odtwarzać kultowe utwory, które naznaczyły historię muzyki, łącząc je w ponad 1 milionie możliwych kombinacji z najnowszymi wiadomościami lub zabawnymi wiadomościami od publiczności.
Załóż słuchawki, przygotuj mikrofon i włącz czerwone światło: jesteś na antenie! Dzięki On Air - Play Like a Deejay zanurzysz się w świat radia dzięki grze imprezowej inspirowanej prawdziwymi wydarzeniami i ludźmi. To pierwsza gra planszowa, która przenosi Cię za kulisy zawodu DJ-a, w tym niespodziewane wydarzenia, zabawne anegdoty i oczywiście mnóstwo muzyki.
Odkryj dreszczyk emocji związany z graniem w radio w zaciszu własnego domu i poczuj magię bycia DJ-em dzięki On Air - Graj jak Deejay, oficjalna gra Radio Deejay, która ma na celu wprowadzenie Cię w świat radia w zabawny sposób i ekscytujący sposób.
Słuchałem Deejaya Gioca Italia, kiedy Linus ogłosił album, łącząc go z wiadomościami, o których mówili, ale mówiąc, że to nie jest oczekiwany album, ale mimo to znalazłby sposób, aby powiązać go z wiadomościami. Oczywiście zrobił to doskonale i pomyślałem: Hej, to jest gra!. Tak narodził się ON AIR – graj jak DJ, mówi prelegent Francesco Lancia.
Jak grać?
1. Rozpoczęcie gry jest bardzo proste, wystarczy położyć mikser tablicy wyników na stole do gry, wybrać pionek reprezentujący jedno z narzędzi sterujących dźwignią, wyciągnąć 9 kart z wiadomościami dnia i wiadomościami od słuchaczy. i wskazać najczęstszego słuchacza Radia Deejay, który przejmie rolę reżysera. Po wykonaniu tej czynności każdy gracz otrzyma od reżysera 6 kart piosenek z możliwością odrzucenia tych, których nie zna, dopóki nie stworzy własnej, doskonałej rotacji muzycznej.
2. Następnie rozpoczyna się faza programowania: reżyser losuje pierwszą kartę wiadomości/wiadomości i bez patrzenia na nią miesza ją z kartami blefu, a następnie rozdaje kartę każdemu graczowi.
Tu w grę wchodzi umiejętność improwizacji i udawania: tylko jeden z uczestników będzie miał w ręku prawdziwą kartę, pozostali będą musieli udawać, że czytają swoją kartę, aby oszukać przeciwników i przekonać publiczność, a następnie kusić los i wybierając piosenkę ze swojej talii, która stanowi dla nich doskonałą pomoc w przypadku wszelkich hipotetycznych wiadomości.
Kiedy reżyser zbierze wszystkie karty i przeczyta wiadomości, przejdziemy do sedna transmisji na żywo: każdy gracz ma za zadanie ogłosić wiadomości na swój własny sposób i połączyć je w najbardziej kreatywny i niezawodny sposób. piosenkę, którą wybrał, pod koniec występu ujawniając tytuł i autora utworu.
Tak Angelo i Paola po latach zaręczyn zdecydowali się przyjąć kapłaństwo. Czy pozostaną razem nawet jako ksiądz i zakonnica? Cóż, może wszyscy potrzebujemy miłości… więc czy jest lepszy czas na wysłuchanie Everyone Need Somebody to Love Blues Brothers?
3. Ale jak zareagują słuchacze? Trzecią i ostatnią fazą rundy gry jest faza słuchania, podczas której grupa jest proszona o wskazanie najlepszego DJ-a poprzez wskazanie palcem gracza, który ich zdaniem ma wiadomość! Kto poprawnie odgadnie otrzymuje 3 punkty, jeżeli DJ zostanie zidentyfikowany przez co najmniej 1 gracza, otrzymuje 3 punkty, natomiast jeśli nie zostanie odnaleziony, traci 2 punkty, każdy gracz, który został uznany za DJ rundy dostaje 1 punkt za każdy otrzymany głos.
I tak dalej, jeszcze jedna tura, aż do wyczerpania stosu kart wiadomości/wiadomości. Zwycięzcą zostaje ten, który dzięki sprytowi, improwizacji i śmiałości zdobędzie najwięcej punktów.