On Air Play Like a Deejay – planszowa gra towarzyska w języku włoskim od Asmodée Italia, przeznaczona dla 3–8 graczy, z przewidywanym czasem rozgrywki około 45 minut, sugerowany wiek: 10+
Na żywo – zagraj jak prawdziwy DJ! Gra imprezowa, w której wcielisz się w rolę radiowca.
Spełnij swoje marzenie o pracy w radiu dzięki pierwszej planszowej grze stworzonej we współpracy z RADIO DEEJAY! On Air to energetyczna gra imprezowa autorstwa Francesco Lancia, która sprawdza Twoje umiejętności dobierania piosenek, łącząc zaskakujące newsy i zabawne wiadomości od słuchaczy z największymi hitami muzycznymi wszech czasów.
Grajcie wspólnie w grupie i poczujcie klimat improwizacji niczym w prawdziwej radiostacji. On Air pozwala odtwarzać kultowe utwory, które ukształtowały historię muzyki, łącząc je w ponad milion możliwych kombinacji z wiadomościami i komunikatami od publiczności.
Załóż słuchawki, przygotuj mikrofon i włącz czerwone światło – jesteś na antenie! Z On Air – Play Like a Deejay zanurzysz się w świat radia dzięki grze imprezowej inspirowanej prawdziwymi wydarzeniami i postaciami. To pierwsza gra planszowa, która odsłania kulisy pracy DJ-a – z nieoczekiwanymi zwrotami akcji, zabawnymi historiami i – oczywiście – mnóstwem dobrej muzyki.
Odkryj magię radia bez wychodzenia z domu i zostań DJ-em dzięki On Air – Play Like a Deejay, oficjalnej grze Radio Deejay, stworzonej z myślą o przybliżeniu świata radia w zabawny, przystępny i niezwykle wciągający sposób.
„Słuchałem Deejay Gioca Italia, gdy Linus zapowiedział płytę, łącząc ją z tematami poruszanymi w wiadomościach. Powiedział, że to nie jest oczekiwany album, ale znajdzie sposób, by go dopasować. I zrobił to perfekcyjnie. Pomyślałem: ‘Hej, to przecież gra!’ – tak powstało ON AIR – zagraj jak DJ” – mówi twórca Francesco Lancia.
Jak grać?
1. Rozpoczęcie gry jest bardzo proste – połóż mikser na środku stołu, wybierz pionek reprezentujący jedną z dźwigni sterujących, wyciągnij 9 kart z wiadomościami i komunikatami od słuchaczy, a następnie wyznacz największego fana Radio Deejay, który zostanie reżyserem rozgrywki. Następnie każdy gracz otrzymuje od reżysera 6 kart z utworami i może odrzucić te, których nie zna, aż skompletuje swoją idealną rotację muzyczną.
2. Następuje faza programowania: reżyser bierze pierwszą wiadomość (lub kartę wiadomości), miesza ją z kartami blefu (nie patrząc), a następnie rozdaje po jednej każdemu graczowi.
W tym momencie zaczyna się prawdziwa improwizacja – tylko jeden z graczy ma prawdziwą kartę, pozostali muszą udawać, że mają ważną wiadomość, próbując oszukać przeciwników i przekonać publiczność. Następnie każdy wybiera utwór ze swojej talii, który najlepiej pasuje do rzekomych wiadomości.
Gdy wszystkie karty zostaną zebrane, reżyser odczytuje wiadomości, a gracze przechodzą do sedna transmisji na żywo: każdy musi przedstawić swoje newsy w kreatywny i wiarygodny sposób oraz dopasować do nich wybraną piosenkę, ujawniając jej tytuł i wykonawcę na końcu wystąpienia.
Na przykład: Angelo i Paola postanowili wstąpić do zakonu po latach narzeczeństwa. Czy zostaną razem nawet jako ksiądz i zakonnica? Może wszyscy potrzebujemy miłości… więc jaki moment lepszy, by puścić „Everybody Needs Somebody to Love” od The Blues Brothers?
3. Jak zareaguje publiczność? Trzeci i ostatni etap rundy to faza głosowania, podczas której gracze wskazują osobę, którą uważają za DJ-a z prawdziwą wiadomością. Jeśli ktoś zgadnie poprawnie – zdobywa 3 punkty. Jeśli DJ zostanie rozpoznany przez choć jednego gracza – otrzymuje 3 punkty. Jeśli nikt go nie wskaże – traci 2 punkty. Każdy gracz, który zostanie uznany za DJ-a, otrzymuje 1 punkt za każdy głos.
I tak rozgrywka toczy się dalej – runda po rundzie, aż skończą się karty wiadomości. Wygrywa gracz, który dzięki sprytowi, improwizacji i odwadze zgromadzi największą liczbę punktów.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy