Czapka Eterno E.16.024.20-2 One Size Fuksja (5903246767070)

Dodaj opinię Kod:  398724237
Kraj rejestracji marki
  • Polska

Czapka Eterno E.16.024.20-2 One Size Fuksja (5903246767070)

Dodaj opinię Kod:  398724237

89,00

63,24

Dostępny

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką 63,25

Gwarancja. Wymiana/zwrot towaru w ciągu 60 dni od dnia otrzymania zamówienia 

Opis

Eterno - ukraińska marka, która od razu po swoim powstaniu zdobyła miłość konsumentów.

Oryginalność, praktyczność, nowoczesność i styl - to słowa, które najlepiej opisują produkty marki Eterno.

Eterno oferuje bogaty wybór dostępnych cenowo akcesoriów męskich i damskich, które mogą uzupełnić wyrafinowany styl zarówno młodego, beztroskiego studenta, jak i solidnej dorosłej osoby. W linii produktów marki Eterno znajdują się paski, torby, teczki, kopertówki, portfele, i portmonetki.

Akcesoria damskie i męskie są dostępne w różnych rozmiarach i kształtach. Kolory od śmiałych po klasyczne, kompaktowe lub znacznie większe modele, z zatrzaskiem lub - wśród takiego różnorodnego wyboru każdy klient znajdzie coś dla siebie.

Specyfikacja

Cechy modelu
Sezon
Kolor
Skład
  • 30% wełna, 30% akryl, 20% alpaka, 20% moher
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Ogólne wrażenie

  • Czy polecasz ten produkt?

  • Dopasowanie zdjęć

  • Zgodność z podanymi wymiarami

Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.