Mgiełka do ciała Liz Claiborne Curve 236 ml (719346634977)

Dodaj opinię

Kod:  408781515

Mgiełka do ciała Liz Claiborne Curve 236 ml (719346634977)

Dodaj opinię

Kod:  408781515

28,67

Chwilowo niedostępny

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 

Opis

Mgiełka do ciała o zapachu Curve marki Liz Claiborne to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet, zaprezentowane w 1996 roku. Bardzo kobieca, optymistyczna mieszanka doskonale sprawdzi się dla kobiety, która szczególnie ceni swoją niezależność oraz dąży do spełniania marzeń.

Właściwości:
- świeży i jasny zapach;
- daje uczucie świeżości i komfortu;
- wygodne aplikowanie dzięki drobnodyspersyjnemu rozpylaczowi;
- szybko się wchłania;
- bez tłustych śladów i lepkości;
- długotrwałe aromatyzowanie skóry.

Zapach najlepiej aplikować na skórę w miejscach, gdzie pulsuje krew, takich jak nadgarstki, szyja i dekolt. Zapach ma dobrą trwałość i utrzymuje się na skórze przez kilka godzin.

Curve to zapach szczególnie polecany w ciągu dnia w sezonie wiosenno - letnim. Zapach jest świeży, kwiatowy i lekko słodki. Jest to idealny zapach na co dzień, na randkę lub na imprezę.

Specyfikacja

Seria
Klasa kosmetyków
Objętość
Rodzaj
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.