P-47N był ostatecznym modelem produkcyjnym P-47, wyprodukowanym wyłącznie do działań na Pacyfiku. Jego nowe skrzydła miały rozpiętość 42 stóp i 10 cali, powierzchnię 322 stóp kwadratowych i kwadratowe końcówki skrzydeł. Dzięki dodatkowemu paliwu wewnętrznemu (testowanemu na XP-47L), dwóm 93-galonowym zbiornikom zrzutowym pod skrzydłami i 100-galonowemu zbiornikowi zrzutowemu pod kadłubem, P-47N miał całkowitą pojemność paliwa wynoszącą 1266 galonów i zasięg 2350 mil, co wystarczyło, by eskortować B-29 do Japonii w ostatnich miesiącach wojny. P-47N był napędzany silnikiem R-2800 o mocy 2800 KM, miał masę brutto 20 700 funtów i osiągał prędkość 467 mil na godzinę na wysokości 32 500 stóp. Republic zbudował łącznie 1667 egzemplarzy P-47N. Zamówienie na kolejne 5934 samoloty zostało anulowane. P-47 został wycofany jako myśliwiec pierwszego rzutu zaraz po wojnie, ale P-47D i P-47N pozostały w zarezerwowanych eskadrach treningowych do 1955 roku.