CH by Carolina Herrera to "woda toaletowa" należąca do kwiatowo- orientalnej rodziny. to bardzo osobiste perfumy, w których Carolina Herrera, córka założyciela firmy, wyraża swoje najbardziej intymne wspomnienia z dzieciństwa, chwile, szczęśliwe, zabawne, zabawy z przyjaciółmi, pierwszą miłość lub wieczory na plaży. Chwile, które odradzają się z jego pamięci, aby przekazać nam tę pyszną, namiętną, słodką i niezapomnianą kreację.
Zapach ten został stworzony w 2007 roku przez perfumiarzy Oliviera Crespa i Rosendo Mateu. Dzięki tej premierze zamierzali stworzyć niewidzialny dodatek, niewyczuwalny, ale całkowicie wyczuwalny przez zmysł węchu, najmądrzejszy ze zmysłów. Unikalny aromat, ani zbyt świeży, ani zbyt słodki, ujawniający niesamowitą kobiecość, radosny, zmysłowy i optymistyczny.
Jego olfaktoryczne przebudzenie zaczyna się od niesamowitej cytrusowej świeżości połączonej z nutami wodnymi, tworząc atmosferę dobrego samopoczucia i komfortu. Następnie jego serce ujawnia swoją najbardziej romantyczną i słodką stronę, doskonałe połączenie białych kwiatów i wykwintnych aromatów, takich jak cynamon i pralina, tworząc całkowicie przyjemną aureolę. Wreszcie, pod jego tłem znajdujemy bardziej orientalne i uwodzicielskie oblicze, z nutami drzewnymi, bursztynem i paczulą.
NAJLEPSZA SPRZEDAŻ. Minęło dziesięć lat od jego narodzin, a CH nadal jest jednym z 15 najlepiej sprzedających się zapachów w Hiszpanii. Bestseller, który wywołał, wywołuje i będzie wywoływał sensację wśród najbardziej zalotnych i wyrafinowanych kobiet.
NAÏF WORLD. Jego reklama przenosi nas do bajki, delikatne zwierzęta, marzycielskie krajobrazy i najlepsze kreacje haute couture firmy nadają rangę jego kampanii promocyjnej.
SKÓRA I METAL. Taka jest butelka, wykonana z tych dwóch materiałów, które tworzą doskonały kontrast między rzemiosłem a nowoczesnością. Uderzająca czerwona skóra otacza krystaliczną butelkę, która jest zwieńczona prostą złotą metalową nasadką. Dotyk wyróżnienia jest zaznaczony przez broszkę, która wisi na jego szyi, z inicjałami podpisu.