Final Sale do -70%

Figurka interaktywna Zuru Dinozaur Raptor (0193052028181)

Kod:  445984343
Wysokość figurki
  • 23 cm

Figurka interaktywna Zuru Dinozaur Raptor (0193052028181)

Kod:  445984343

Wycofany z produkcji

Nowe modele Zuru →
Gwarancja. 14 dni 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Zuru Robo Alive Figurka interaktywna Dinozaur Raptor. Wejdź w samo serce prehistorycznej akcji u boku Robo Raptora. Ta interaktywna zabawka z serii Robo Alive Dino Wars to cybernetyczna bestia, która opuściła laboratoria badawcze, żeby siać grozę i spustoszenie. Dinozaur zaopatrzony w napierśnik, hełm i nagolenniki jest jeszcze bardziej wytrzymały, a przez to jeszcze groźniejszy dla każdego, kto stanie mu na drodze.

Robo Raptor wykorzystuje zaawansowaną technologię robotyczną, dzięki której brzmi i porusza się jak prawdziwy drapieżnik. Ten zabawkowy dinozaur wydaje z siebie realistyczny ryk, który każdemu w pobliżu zjeży włos na karku, a jego ruchy są szybkie i zwinne. Żadna zdobycz nie zdoła uciec, kiedy Robo Raptor wykorzysta swój szybki atak pazurami, a dzięki podświetlanym funkcjom jest on idealnym nocnym łowcą.

Specyfikacja

Rodzaj
Ilość elementów w zestawie
  • 1
Wysokość figurki
  • 23 cm
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image